samedi 26 avril 2014

Where can I put my jewellery? / Comment ranger mes bijoux? / Gdzie schować biżuterię?

There are lots of ideas... As far as I am concerned, separate bags and small jewelry boxes which take a lot of space make my life harder when it comes to finding what i need... So I decided organize my jewelry in an easy-to-find box... in a plastic transparent toolbox! Another positve point - no more dust on my earrings! 

Toi aussi tu en as marre d’oublier la plupart de tes bijoux, simplement parce que tu ne les vois pas ? Ou bien de chercher le deuxième boucle d'oreilles, alors que tu as déjà en retard pour ton bus? Un jour mon mari m'a convaincue d'aller à Castorama, et devinez quoi? J'ai trouvé mon bonheur, rien de plus pratique que... une boite à outils! Je met fin à mes boucles d'oreilles couvertes de poussière!

Gdzie schować biżuterię tak, aby była widoczna, chroniona przed kurzem i łatwo dostępna? Jeżeli ozdobne szkatułki, kolorowe woreczki i orginalne pudełeczka zagracają niepotrzebnie twoja garderobę, a ty poświęcasz pół godziny na znalezienie drugiego kolczyka, polecam Ci... organizer na narzędzia :-)
Jest wygodny, SZCZELNY, przezroczysty ("nareszcie" jednym rzutem oka wiem, co włożę na siebie przed wyjściem z domu!)
Jak to wyglada, ile kosztuje i gdzie można to kupić? Zapraszam do galerii.




Tutaj kupisz Pudełko na elementy elektryczne SG18-011, 18 przegródek

Rendez-vous sur Hellocoton !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire